Entra i tria el tipus de peça (pantalons, vestit, punt, complements…)

Visualitza el producte/s que t'interessa/n. A través d'un clic aconseguiràs una ampliació de la fotografia per veure detalls del producte, composició, talles disponibles, referència i preu.

Seleccioneu una peça i afegiu l'article a la cistella. A continuació pots triar seguir comprant o fer comanda.

Si vols seguir comprant, repeteix el procés però si vols fer la comanda, prem fer la comanda com a convidat o registrar-se (opció recomanada per fer la compra més àgil en futures compres i per accedir fàcilment a l'historial de compres i estat)

Quan hagis introduït les teves dades, comprova que siguin correctes i prem “confirmar”. - - Si ja estaves registrat introdueix correu i contrasenya per accedir-hi.

Trieu si voleu recollir la vostra comanda en una de les nostres botigues Chela o rebre-la a domicili, i assegureu-vos que l'adreça d'enviament i facturació són correctes.

Selecciona un mètode de pagament: Transferència o ingrés en compte, contrareemborsament, Paypal, targeta de crèdit...

Confirma la comanda.

Rebràs un email confirmant-te la teva comanda.

Quina forma de pagament puc utilitzar per fer la meva compra?

Disposem dels següents mitjans de pagament: Paga després, Divideix en 3, Paga fraccionat, Transferència o ingrés en compte, contrareemborsament, targeta de crèdit, Paypal o Bizum.

- Paga després: Compra ara, rep primer i paga després. Quan la teva comanda surti de la botiga tindràs 7 dies per fer el pagament des de l'enllaç que rebràs al teu email o mitjançant transferència bancària. +info

- Divideix a 3: Paga la teva compra en tres mesos sense que et costi res extra. A l'instant, sense paperassa ni trucs ocults. +info

- Paga fraccionat: Fracciona el pagament al moment i sense paperassa. Tria entre 4, 6 i 12 mesos només amb un petit cost fix al mes. +info

Les comandes contrareemborsament han de ser pagades al missatger en el moment del lliurament i en metàl·lic, tant a la Península com a Portugal i les Balears. És aconsellable tenir limport just per lliurar al missatger ja que aquest no està obligat a facilitar canvi en efectiu.

En cas de dubtes del teu pagament fraccionat dins de SEQURA pots escriure a clientes@sequra.es o trucar al 931760008.Fes clic al botó editar per canviar aquest text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus llegeixo.

On puc rebre la meva comanda?

Pots rebre'l a l'adreça que triïs (domicili, treball, etc.-mai en apartat de correus) o bé a la botiga Chela que vulguis.

Quant trigarà a arribar la meva comanda?

Els terminis de lliurament depenen del tipus d'enviament seleccionat. Per a enviaments a botiga són entre 3 i 5 dies laborables, per als enviaments a domicili entre 2 i 4 dies laborables. El termini de lliurament de les comandes a les Canàries és de 7 a 10 dies laborables.

Fem tot el possible per complir aquests terminis, però com que depenem de terceres empreses que s'ocupen de l'enviament, no els podem garantir al cent per cent, per la qual cosa l'incompliment no pot ser causa d'anul·lació de la comanda o indemnització.

Quant he de pagar despeses d'enviament?

Per a enviaments a botiga, l'enviament és gratuït. Les despeses d'enviament a domicili són 5.99 EUR per a tota la península, les Balears i Portugal. Per a les Canàries la despesa d'enviament és de 10,99€.

Quin és el procés de lliurament a domicili?

Si has triat lliurament a domicili, t'enviarem un email de confirmació d'enviament (quan la teva comanda surti del magatzem), un altre amb un número de seguiment (amb link a la pàgina web de l'empresa de missatgeria) i finalment el transportista es posarà en contacte amb tu mitjançant sms o e-mail per informar-te del lliurament de la teva comanda.

Com he de fer per tornar un article?

La forma més senzilla de tornar un article és en una de les nostres botigues Chela. Les peces han d'estar en perfecte estat i amb el corresponent tiquet.

Si prefereixes que te'l recullem al teu domicili, pots sol·licitar una devolució a domicili enviant un missatge privat per facebook a Chelamoda o enviant un e-mail a info@chela.es. Després de verificar totes les dades, enviarem un transportista a recollir el teu paquet a les properes 48 hores (sempre que sigui possible). Per concretar-ne la recollida, l'empresa de transport es posarà en contacte amb tu. Si, per qualsevol motiu, no us convenç la data que us proposen, poseu-vos en contacte amb ells per canviar-la.

Quin és el termini per poder fer una devolució?

El termini per a qualsevol devolució és dun mes des de la data de compra a qualsevol de les nostres botigues. Si la devolució és a domicili són 14 dies.

He de pagar alguna cosa per la meva devolució?

Els canvis són gratuïts un cop per compra sempre que la comanda no tingui una promoció prèvia, dues promocions no són aplicables a la mateixa comanda. Si s'han de fer més canvis el client haurà d'abonar el cost del transport necessari per fer el canvi.

En cas de devolució el cost de transport que ja vas pagar, per la qual cosa només s'abonarà el preu de la peça.

NO S'ACCEPTEN DEVOLUCIONS DE PECES DE FESTA

Com rebré l'import de la meva devolució?

Un cop aprovada la devolució, us farem un ingrés en compte de l'import de la peça.

Quan rebré l'import de la meva devolució?

Després d'aprovar la devolució (els articles han d'estar en perfecte estat i tenir les etiquetes interiors) l'import s'abonarà al vostre compte en uns dies.

Com puc fer si l'import de la meva devolució és incorrecte?

Posant-te en contacte amb el nostre departament d'atenció al client (info@chela.es o al telèfon 638 133 055 de 9 a 14h de dilluns a divendres), solucionarem el problema com més aviat millor.

Chela.es es reserva el dret de rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat, o peces que no es trobin en les mateixes condicions en què van ser rebudes.

Puc canviar els meus articles?

Sí, tens 2 opcions:

A les nostres botigues, pots canviar-ho :

- PER TALLA O COLOR, sempre que sigui del mateix import, sense necessitat de cap pagament addicional.

- PER UN ALTRE ARTICLE DIFERENT abonant la diferència.

Si prefereixes pots sol·licitar el canvi a domicili enviant un missatge privat per Facebook a Chelamoda o enviant un e-mail a info@chela.es. Després de verificar totes les dades i comprovar que tenim les peces de roba en existència, t'enviarem un transportista que et passés a recollir la peça que tornes i t'entregarà la peça del canvi. Per concretar la recollida i el canvi, l'empresa de transport es posarà en contacte amb tu. Si, per qualsevol motiu, no us convenç la data que us proposen, poseu-vos en contacte amb ells per canviar-la.

Quin és el termini per fer el canvi?

El termini per a qualsevol canvi en línia és de 14 dies a partir de la data de recepció del producte. En el cas de les devolucions també són 14 dies a partir de la recepció de la peça.

Puc canviar els meus articles a qualsevol botiga Chela?

Per qualsevol dubte sobre comandes, talles, mides, tares, devolucions pots posar-te en contacte per missatge privat a través de Facebook (CHELAMODA) amb el departament d'atenció al client de dilluns a divendres de 9 a 14h

Telf. 638 133 055

info@chela.es